top of page

Mój pomysł na realizację "Świata na lodówce"


Cześć, zapoznaliście się już z moja stroną?

Tak, to super! :-) Jeśli nie, to oczywiście zapraszam do zaznajomienia się z nią.


Jak już wiecie moim celem jest zebranie kolekcji magnesów z całego świata, a co ciekawe pragnę tego dokonać nie wyjeżdżając z Polski. Przyczyną oczywiście są finanse, ale mniejsza z tym. ;-)


Długo zastawiałem się jak tego dokonać, ponieważ nie mam rodziny lub przyjaciół "rozsianych" po całym świecie, a którzy mogliby mi taki magnes wysłać. Tych, których znam, a którzy mieszkają w innym kraju jest dosłownie piątka. Postanowiłem zatem, że swoją prośbę skieruję do obecnych Ambasadorów RP. Dlatego wczoraj i dzisiaj (tj. 26 i 27 marca br.) powysyłałem do polskich placówek dyplomatycznych za granicą oficjalne listy w formie elektronicznej. Pragnąłem, aby jak najszybciej ich treść dotarła do adresatów. W listach napisałem o swoim pomyśle na bloga, o moich marzeniach i poprosiłem o jeden taki magnes na lodówkę wraz cennym autografem szefa danej placówki. Dla Waszej wiadomości Polska posiada swoje ambasady w 91 państwach świata. Teraz pozostało mi czekać na odpowiedź. ;-) Nie ukrywam, że trochę się stresuję, ponieważ nie mam pojęcia jak moja prośba zostanie odebrana.


Trzymajcie kciuki, aby się udało!

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page