top of page

Kazimierz Dolny w moim obiektywie


Dzisiaj wrzucam fotki z pięknego Kazimierza Dolnego, w którym byłem (a raczej byliśmy :-)) na początku października.

Powyżej widok na Wisłę i część miasteczka, zrobiony z ruin średniowiecznego zamku.

I kolejne panoramy z tego miejsca:

Ruiny zamku:

Nad zamkiem góruje wieża obronna, zwana potocznie Basztą:

Widoki z wieży są równie piękne (chodź mało wyraźne ;-)):

Schodzimy niżej, czyli Kazimierski Rynek:

Największe wrażenie zrobiły na mnie jednak wąwozy, zwłaszcza Korzeniowy Dół:

Punkt widokowy Albrechtówka:

Stara Chata w Kazimierzu Dolnym:

Chata ta pochodzi z przełomu XVII I XVIII wieku i jest cennym oraz jednym z najstarszych zabytków w tamtym regionie.

W Polsce też mamy piękne rośliny (zdjęcie zrobione blisko jednego z wąwozów):


Rejs statkiem po Wiśle - jako jeden z punktów obowiązkowych będąc w Kazimierzu (niestety płynąłem trochę innym):


Jeśli nie byliście w tym urokliwym miasteczku, to warto to nadrobić. Myślę, że ja jeszcze tam zawitam, gdyż nie zobaczyłem wszystkiego. Jak myślicie, jakiego ważnego miejsca brakuje w mojej fotorelacji?

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page