top of page

Pierwsza przesyłka :-) - Szwecja

Moi Drodzy, dzisiaj dostałem pierwszy list, odpowiedziała Ambasada RP w Szwecji.

Niestety nie dostałem magnesu, ale oryginalną pocztówkę z autografem Pana Ambasadora.

Pocztówka przedstawia siedzibę Ambasady RP w Sztokholmie.

Ambasadorem Nadzwyczajnym i Pełnomocnym Rzeczypospolitej Polskiej w Królestwie Szwecji jest Szanowny Pan Wiesław Tarka, któremu serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

Kochani, pragnę Was również poinformować, iż w ciągu tych czterech dni dostałem kilka wiadomości na maila. Większość ambasad odpowiedziało pozytywnie na moją prośbę, napiszę o tym, jak tylko dojdą do mnie magnesy i autografy. Były również takie, które odmówiły mi, gdyż jak cytuję "moja prośba w żaden sposób nie wpisuje się w zadania realizowane przez polskie przedstawicielstwa dyplomatyczne za granicą" - oczywiście rozumiem i szanuję.


Przesyłka ze Szwecji szła do mnie 4 dni - wysłana została listem zwykłym priorytetowym.


Poniżej podaję link do strony Ambasady RP w Sztokholmie:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page