top of page

Abu Zabi też ma swój udział w spełnianiu moich marzeń :-) - Zjednoczone Emiraty Arabskie

Dzisiaj odebrałem list z Ambasady RP w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Z ważnych informacji to właśnie Abu Zabi jest stolicą tego państwa, a nie jak wiele osób myśli, iż jest nią Dubaj.

Musicie wiedzieć, iż pierwszą wiadomość od Pana Ambasadora otrzymałem drogą mailową już 27 marca br., a którą również załączono w wersji papierowej do przesyłki. Poniżej zamieszczam jej treść, która jest bardzo miła i motywująca mnie do dalszego działania.

Oto oficjalna odpowiedź Ambasady RP w Abu Zabi:

Zapewne jesteście ciekawi jak wygląda magnes i wizytówka!?

Proszę bardzo...

Ambasadorem Nadzwyczajnym i Pełnomocnym Rzeczypospolitej Polskiej w Państwie Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest Pan Robert Rostek, któremu przesyłam serdeczne podziękowania.


Jeśli ktoś z Was jest dobry z fotografii, może udzieli mi paru porad? ;-)

Ile szła przesyłka ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich?

Odp.: 14 dni listem poleconym

Strona internetowa Ambasady RP w Abu Zabi to:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page