top of page

Potrójna radość! :-) - Macedonia


Dzisiaj odebrałem prezent z Macedonii, który tak naprawdę przyszedł wczoraj tj. 11.06.2018 r. Niestety tego dnia nie było mnie w mieszkaniu, więc listonosz zostawił awizo. Pewnie ciekawi jesteście jaki magnes otrzymałem i od kogo, ale o tym za chwilę.? Ważne jest to, że w przesyłce znalazły się aż trzy magnesy i cztery pocztówki. Super! Prawda!? Dlatego cieszę się potrójnie. ;-) Przyznam się, że każdy otrzymany przeze mnie magnes sprawia mi dziecięcą radość, a jak pomnożyć to przez 3, to kumulacja szczęścia gwarantowana.

Zobaczcie sami co dostałem:

pierwszy z trzech ;-)

drugi

i trzeci - ten podoba mi się najbardziej! ;-)

Upominkami tymi zostałem obdarowany przez Justynę i Antuna, którzy są małżeństwem i mieszkają w Macedonii. Jak pewnie się już domyśliliście Justyna jest Polką, a Antun Macedończykiem. Wspólnie prowadzą stronę internetową wraz z blogiem pt. "O Macedonii", na której dzielą się ciekawymi informacjami o swoim kraju. Jak sami piszą, celem ich strony jest pokazanie interesujących miejsc - niekoniecznie tych z przewodników, przybliżenie tamtejszej kultury, obalanie wielu mitów oraz udzielenie cennych porad, które ułatwią pobyt w Macedonii.


Na odwrocie jednej z pocztówek kilka miłych słów od jej nadawców:

Drodzy Justyno i Antunie!

DZIĘKUJĘ ZA MAGNESY, POCZTÓWKI I MIŁE SŁOWA!

Pozostałe widokówki wyglądają tak:

Myślę, że będąc w Macedonii trzeba zobaczyć te miejsca. Może kiedyś mi się to uda. ;-)

Jak myślicie, ile dni szła do mnie przesyłka?

Odpowiedź: 14 dni listem poleconym

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page