top of page

Kraj tysiąca jezior - Finlandia


Teraz już wiecie, że drugą przesyłkę dostałem od Ambasady RP w Helsinkach. W kopercie znalazłem piękny magnes i list. Wiadomość od Pana Ambasadora jest wyjątkowa, ponieważ napisana przez Jego Ekscelencję odręcznie. Poczułem się naprawdę wyróżniony, nie często teraz dostaje się list napisany przez kogoś samemu. Tym bardziej jest mi miło, iż w mnogości obowiązków Pan Ambasador poświecił mi swój cenny czas, aby ten list napisać.

Ambasadorem Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Finlandii jest Pan Jarosław Suchoples, któremu BARDZO DZIĘKUJĘ!

List od Pana Ambasadora:

Szanowny Panie Ambasadorze, na pewno dam znać o rezultatach projektu "Świata na lodówce". Będzie dla mnie wielką radością, móc pokazać Panu moją kolekcję.

Magnes wygląda tak:

Uwielbiam kolorowe rzeczy ;-)

Przesyłka z Finlandii szła do mnie 31 dni listem zwykłym.

Chcecie bliżej zapoznać się z pracą Ambasady RP w Helsinkach?

Zapraszam na jej stronę:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page