top of page

Magnesy z "Perły Bałkanów" - Albania


Wczorajszego dnia (13.06.2018 r.) otrzymałem dwa listy, w których znalazły się kolejne magnesy na moją lodówkę. Pierwszym nadawcą przesyłki była Ambasada RP w Tiranie. Od Pana Ambasadora dostałem dwa ciekawe magnesy i krótki i jakże miły list oraz autograf.

Ambasadorem Nadzwyczajnym i Pełnomocnym Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Albanii jest Pan Karol Bachura, któremu BARDZO DZIĘKUJĘ!

Tak, dobrze widzicie, jest to druga koperta, ponieważ to w niej znalazłem list, autograf, pozdrowienia i wizytówkę od Pana Ambasadora. Oto one:

Prawda, że miłe i serdeczne te słowa!? :-)

A teraz to, co chyba najbardziej Was interesuje, czyli magnesy:

Ja jestem nimi zachwycony! ;-)


Poniżej pragnę podać adres strony internetowej Ambasady RP w Tiranie, może kiedyś przyda się Wam:


List z Albanii do Polski, a konkretnie do mnie, szedł 8 dni - wysłany przesyłką poleconą.

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page