top of page

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018, czyli magnes z Rosji.


Post piszę praktycznie po zakończonym meczu Polski z Senegalem. Cóż mogę napisać, wielka szkoda, niestety nie zawsze jest tak, jak sobie wymarzymy. Jednak to jeszcze nie koniec, więc Panowie do boju! Ja w Was wierzę! :-)

Nie wiem, czy to zbieg okoliczności, czy tak miało być, ale akurat wczoraj (18.06.2018 r.) ze skrzynki wyciągnąłem kopertę, której nadawcą była Ambasada RP w Moskwie. Fajnie się złożyło, że otrzymałem magnes od Pana Ambasadora właśnie w przededniu pierwszego meczu Polski na Mundialu. Chodź nie jestem zagorzałym fanem piłki nożnej, to ta cała turniejowa atmosfera również i mi się udzieliła. Dlatego super, że akurat w tym czasie dostałem taki upominek z Rosji.

Zanim go Wam zaprezentuję, muszę napisać, że wiedziałem już wcześniej, iż otrzymam ten magnes, ponieważ 21 maja br. dostałem taką oto wiadomość z Ambasady RP w Moskwie:


"Szanowny Panie, W nawiązaniu do Pana listu z dnia 26 i 27 marca chcemy podziękować za Pana wiadomość oraz zainteresowanie pracą naszej Ambasady. W najbliższym czasie wyślemy do Pana magnes od Ambasadora Włodzimierza Marciniaka na podany przez Pana adres."


W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować Panu Ambasadorowi za otrzymany magnes. BARDZO DZIĘKUJĘ!


Tak się prezentuje pamiątka:

Trochę byłem zaskoczony tym magnesem, ponieważ odbiega od innych, ale teraz już wiem dlaczego otrzymałem właśnie taki. Upominek to zdjęcie Rzymskokatolickiego Kościoła Trójcy Przenajświętszej w Tobolsku wybudowanego w latach 1900-1907 ze składek rosyjskich Polaków. (źródło: Wikipedia)

Szkoda tylko, że nie otrzymałem autografu Pana Ambasadora, ale i tak ogromnie się cieszę z tego co mam.

Część z Was mogła zauważyć, iż na kopercie są polskie znaczki, co oznacza, że przesyłka nie była wysłana z Rosji. Dlaczego tak? Najprędzej ktoś z pracowników Ambasady przyleciał do Polski i wysłał magnes tutaj.


Chcecie zapoznać się bliżej z działalnością Ambasady RP w Moskwie, poniżej podaje link do strony:


Magnes został wysłany 08.06.2018 r., a przyszedł do mnie 18.06.2018 r., czyli szedł 10 dni listem zwykłym.



Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page