top of page

Korfu, królowa Wysp Jońskich - Grecja


Kolejny raj na Ziemi znalazł się na mojej lodówce! :-)

Korfu uznawane jest za jedną z najpiękniejszych greckich wysp, dlatego tym bardziej cieszę się, że i z tego zakątku świata otrzymałem równie przepiękny magnes. Pamiątkę przysłała mi Dorota, która prowadzi bloga "Sałatka po grecku", na którym opowiada o swoim życiu na wspomnianej wyspie, o Grecji oraz o zwyczajach jej mieszkańców. Dorota już kilka dobrych lat mieszka na Korfu wraz ze swoim mężem Janim, który jest Grekiem. Oprócz pisania bloga, moja bohaterka prowadzi swoją firmę, która zajmuje się organizacją wycieczek po tym "nieziemskich miejscu, w którym jest po uszy zakochana" - jak sama pisze. Dlatego warto odwiedzić Jej kolejną stronę "Sałatka po grecku w podróży". Zobaczcie jak pozytywnymi osobami są Dorota i Jani, wiele się u Nich dzieje. Cóż będę więcej pisał, poznajcie więc, "najbardziej greckie miejsce w polskim necie!":


Magnes od Doroty wygląda tak:

Był ręcznie malowany na drewienku, to musi być też na kamieniu. :-)

DOROTO! Ten magnes jest naprawdę WYSTRZAŁOWY! BARDZO DZIĘKUJĘ! :-)

Ale to nie koniec, zobaczcie w co był zapakowany:

Torebka z mapą wyspy, czyż nie jest oryginalna!?

I na koniec jeszcze autograf wraz z logo "Sałatki po grecku w podróży":

A po drugiej stronie:

Przesyłka szła do mnie 7 dni listem zwykłym - prawda, że szybko!? :-)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page