top of page

Złociste plaże nad brzegiem Morza Czarnego i nie tylko... - Bułgaria



Wczoraj (30.07.2018 r.) otrzymałem kolejne piękne magnesy z Bułgarii. Ich nadawcą była Ambasada RP w Sofii, która oprócz dwóch wspaniałych pamiątek przesłała mi krótki, ale jakże miły i motywujący do działania list. Oto jego treść:


Szanowny Panie Ambasadorze, BARDZO DZIĘKUJĘ! Jest mi niezmiernie miło, iż Ambasada RP w Sofii przyłączyła się do projektu.

W tym miejscu chciałbym również podziękować Panu Leszkowi Tylko, który zajął się realizacją mojej prośby. Dziękuję!

Kochani, ja też mam taką nadzieję, że w najbliższej przyszłości magnesy zastąpię własnoręcznie wykonanymi zdjęciami, a może będą to magnesy z widokami!? ;-) Pomysłów mam wiele...


Zobaczcie w jakiej eleganckiej teczce otrzymałem powyższy list:

Jestem zachwycony!

A teraz przyszedł czas na drugi magnes, oto on:

Ten magnes przedstawia jedno z najstarszych miast w Bułgarii - Wielkie Tyrnowo. Co ciekawe, położone jest ono na kilku wzgórzach, które są oddzielone od siebie rzeką Jantrą. Ta szczególna lokalizacja miasta sprawiła, że jego zabudowa jest ciasna i stwarza wrażenie, jakby domy stały jedne na drugich. Na zdjęciu zauważyliście na pewno, że miasteczko położone jest nad samą skarpą, a dokładnie są to ściany krętego wąwozu, na stromych brzegach wspomnianej wcześniej rzeki. Niewątpliwie to miejsce warto zobaczyć.


No i oczywiście, wrzucam jeszcze kopertę:

Do następnego...


Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page