top of page

Gran Canaria, czyli synonim udanych wakacji ;-) - Hiszpania


Powyższy magnes otrzymałem 1 sierpnia br. od mojego ciotecznego brata Mariusza i jego żony Pauliny, którzy przywieźli go ze swojej podróży poślubnej, odbytej w ubiegłym roku.

Śledząc mojego bloga i dopingując mi, stwierdzili, że również mogą mi pomóc, obdarowując mnie jednym z kliku magnesów przywiezionych z tej Kanaryjskiej Wyspy. Super jest mieć wsparcie w rodzince!


Kochani - Paulino, Mariuszu! BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ!

Magnes jest SUPER!


A teraz pytanie do Wszystkich, z czym kojarzy Wam się Gran Canaria?

Mi z idealnym klimatem, cudownym słońcem i bajecznymi plażami.

Dorzucicie coś więcej? ;-)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page