top of page

Dzisiaj Tunezja, Czechy i ...


Widzicie tego sympatycznego wielbłąda!? Przybył on do mnie wczoraj późnym wieczorem (19.08.2018) prosto z Tunezji, a dokładnie z Wyspy Djerba (Dżerba), która należy do tego kraju. Podarunek dostałem od Natalii, koleżanki mojej przyjaciółki Darii - dziewczyny razem pracują. Co ciekawe, magnes wykonany jest w formie 3D, co daje super efekt, a takiego cudeńka w swojej kolekcji jeszcze nie mam.


Droga Natalio!

Ogromne podziękowania dla Ciebie! Zakochałem się w tym zwierzaku! ;-)


A teraz za sprawą Pani Bożeny, która jest mamą mojego najlepszego przyjaciela Damiana, przenosimy się do Czech. Otóż wczoraj Pani Bożena wróciła z wycieczki do tego kraju, a dzisiaj obdarowała mnie trzema magnesami z trzech pięknych czeskich miast. Zobaczcie sami:

Powyższy magnes przedstawia neogotycki Pałac w Lednicach, który otoczony jest dwuhektarowym parkiem. Obiekt ten został wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO.

Ten magnes przedstawia część pięknej starówki miasta Brno, nad którą góruje wspaniała i okazała Katedra Świętych Apostołów Piotra i Pawła.


Olomouc, to po naszemu Ołomuniec. W tym mieście znajduje się również przepiękne Stare Miasto, które jest jednym z największych zespołów zabytkowych w Czechach. Upominek przedstawia Kolumnę Trójcy Przenajświętszej, która także znalazła się na liście UNESCO. Pragnę Wam napisać, że ten magnes jest najmniejszym jaki dostałem do tej pory, co wyróżnia go spośród innych.


Pani Bożenko! Bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ! Magnesy są naprawdę ciekawe i przedstawiają miejsca, godne zobaczenia osobiście. :-)

Była Tunezja, Czechy, zostało więc jeszcze i..., ale to w kolejnym wpisie, który pojawi się jeszcze dzisiaj, a więc أراك لاحقا, co znaczy do zobaczenia :-)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page