top of page

Kraj muzyki, czyli Austria


Ten magnes podarowała mi "Polka w Tyrolu", czyli Pani Anna - miłośniczka Alp i Austrii oraz autorka bloga, którego nazwę już przytoczyłem. ;-) Pani Ania w 2015 roku spełniła jedno ze swoich największych marzeń i "zamieniła" Polskę na Tyrol - tam bowiem spędza większość swojego czasu. Dzięki niej możecie dowiedzieć się naprawdę dużo o tamtejszym życiu, ludziach i wiele, wiele innych ciekawych rzeczy związanych z tym pięknym regionem. I te przepiękne zdjęcia na Instagramie... Dlatego już teraz zachęcam Was do kliknięcia w ten link:

A co przedstawia magnes? O tym napisała sama Pani Anna, a co znajdziecie pod tym linkiem:

Pani Aniu! Ten magnes to takie małe cudeńko! DZIĘKUJĘ!

List zwykły z Austrii szedł do mnie równe 2 tygodnie. Sam jestem w szoku, że tak długo... Magnes dotarł do mnie wczoraj (08.10.2018 r.).


A i jeszcze jedno, dlaczego Austria kojarzy mi się jako kraj muzyki?


Otóż pierwsze skojarzenie z tym Państwem miałem takie: Mozart i Beethoven, czyli znani na całym świecie kompozytorzy muzyki klasycznej, którzy większość swojego życia spędzili w Wiedniu, stolicy Austrii.

Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page