top of page

Mój pierwszy magnes z Ameryki Północnej - USA


Siedzę i tak sobie myślę od czego by tu zacząć... Po naprawdę długiej przerwie, kolejny magnes dołączył do mojej kolekcji. Dostałem go dzięki wsparciu Patrycji (o której już nie raz słyszeliście) i zaangażowaniu jej koleżanki Angeliki. To właśnie Angelika ma przyjaciółkę, która mieszka w Chicago i która zechciała mi pomóc.

Dlatego całej Waszej trójce DZIĘKUJĘ! Mogę śmiało napisać, że nad "Światem na lodówce" czuwają dobre anioły, takie jak Wy dziewczyny. ;-)


Magnes przedstawia jedną z największych fontann na świecie, która usytuowana jest właśnie w Chicago, trzecim pod względem wielkości mieście w Stanach Zjednoczonych.


W ostatnim czasie, dotarły do mnie wieści, iż kolejny magnes leci do mnie z Ameryki Północnej. Z jakiego państwa? Tego Wam jeszcze nie zdradzę... :-)

Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page