top of page

Kraj Klonowego Liścia - Kanada


Pamiętacie jak w ostatnim poście, wspomniałem o drugim magnesie z Ameryki Północnej? Tak to Kanada, a dokładnie Toronto. Tym upominkiem obdarowała mnie Monika, fotografka, podróżniczka i autorka bloga "6757 km - Oh Kanada", na którym opisuje swoją kanadyjską codzienność. Monika ma już spory bagaż doświadczeń z tym krajem, ponieważ mieszka w nim od 2011 roku. Dlatego chętnie dzieli się swoimi wrażeniami i przemyśleniami dotyczącymi miejsca kojarzonego z zimą, liściem klonu, czy syropem klonowym. Zobaczcie zatem jak Monika widzi Kanadę i świat w swoim obiektywie:

Droga Moniko! BARDZO DZIĘKUJĘ za ten ciekawy magnes, za kolorową pocztówkę i miłe słowa! ;-)

Magnes przedstawia przesłynną panoramę Toronta, na tle której widnieją CN Tower oraz Rogers Centre (dawniej SkyDome), czyli 205 metrowy stadion ze szklanym dachem.

CN Tower, to stalowy symbol tego miasta i Kanady. Wieża ta mająca 553,33 m wysokości, do 2007 roku była najwyższą wolnostojącą budowlą na świecie (zanim wybudowano Burdż Chalifa w Dubaju). W chwili obecnej, CN Tower to przede wszystkim niezwykle atrakcyjny punkt widokowy oraz centrum rozrywko-rekreacyjne.

Ta barwna pocztówka przedstawia dwie dzielnice w Toronto: Kensington Market, która jest również targiem i Chinatown, która (jak sam nazwa mówi) zamieszkana jest głównie przez emigrantów z Chin.

Oczywiście kopertę też wrzucam:

List otrzymałem 21 listopada (środa), czyli szedł do mnie 9 dni. Sam jestem w szoku, że tak krótko. :-)


Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page