top of page

Ziemia Święta - Izrael


Dzisiaj krótko, ale bardzo emocjonalnie, ponieważ przed Wami magnes prosto z Jerozolimy - miejsca, z którym związane są losy Jezusa Chrystusa. Miasto, to jest również stolicą Izraela.

Pamiątkę z tego świętego dla chrześcijan regionu otrzymałem od Pana Darka, który wybrał się tam na pielgrzymkę. Pan Darek jest kolegą z pracy Pani Ewy, o której już słyszeliście, kiedy pisałem o magnesie z Libanu, to właśnie Ona poprosiła Pana Darka o magnes dla mnie z tej wyjątkowej ziemi.

Panie Darku! SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za ten osobliwy dla mnie magnes!

Pewnie zastanawiacie się dlaczego napisałem osobliwy?

To już wiem tylko ja i Pan Bóg! ;-)


Pani Ewo! Również i Pani DZIĘKUJĘ za kolejne wsparcie "Świata na lodówce".

Upominek przedstawia Kościół Wszystkich Narodów (Getsemani) w Jerozolimie. Świątynia ta nazywana jest również Bazyliką Lęku Przed Śmiercią lub Kościołem Konania. Położona jest ona na Górze Oliwnej, obok ogrodu Getsemani i upamiętnia miejsce modlitwy Pana Jezusa przed Jego aresztowaniem.


Magnes otrzymałem w miniony piątek (23.11.2018 r.), niestety z różnych przyczyn, dopiero dzisiaj udało mi się o nim Wam napisać.


Do następnego... ;-)

Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page