top of page

Nasz wschodni sąsiad - Ukraina


Wszyscy dobrze wiemy, co dzieje się dzisiaj u naszego wschodniego sąsiada. Jest to naprawdę trudna politycznie sytuacja, mam jednak nadzieję, że Ukraina z Rosją dojdą w końcu do porozumienia.


Na tle tych wydarzeń, dzieją się również rzeczy pozytywne. Wczoraj moja przyjaciółka Ola obdarowała mnie klimatycznym magnesem z Lwowa (w listopadzie odbyła bowiem podróż służbową na Ukrainę). Przedstawia on fotografię części miasta, zrobioną w starej stylistyce nazywanej retro. Dzięki temu upominek ten ma w sobie coś magicznego i nostalgicznego.

Olu! Magnes bardzo mi się podoba i podobnego nie mam jeszcze w swojej kolekcji.

WIELKIE DZIĘKUJĘ! ;-)

Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page