top of page

Prezent jakiego się nie spodziewałem.

W połowie kwietnia otrzymałem od mojej przyjaciółki (imienia nie podam, ponieważ zażyczyła sobie pełną anonimowość) prezent, który naprawdę mnie zaskoczył. Znajdowało się w nim, aż 8 przepięknych magnesów. Pomyślałem sobie, to chyba jakiś sen. Wiedziałem, że dzięki swojej pracy, ta bliska mi osoba zwiedziła wiele zakątków świata, ale nie pomyślałbym, że będzie chciała mnie tym wszystkim obdarować.


Mając takich przyjaciół, chce się żyć!

Dziękuję! :-*

Nie pozostaje mi nic innego, jak pochwalić się kolejnymi "skarbami". No to zaczynamy:


1. Barcelona - drugie co do wielkości miasto w Hiszpanii.

2. Frankfurt nad Menem - miasto w Niemczech.

3. Dubaj - największe miasto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Na zdjęciu słynny "Żagiel", czyli najbardziej rozpoznawalny symbol Dubaju i jeden z najdroższych hoteli świata. Budynek nazywa się Burj Al-Arab, co z arabskiego znaczy Wieża Arabów.

4. Karolina Południowa (South Carolina) - stan w południowo-wschodniej części Stanów Zjednoczonych.

5. San Diego - miasto w Stanach Zjednoczonych w stanie Kalifornia. Magnes pochodzi z tamtejszego zoo.

Myślę, że na zdjęciu jest pantera, aczkolwiek mogę się mylić i jest to zupełnie inny dziki kot. ;-)

6. Hollywood - chyba wszyscy znają! Dla przypomnienia jest to jedna z najsłynniejszych dzielnic miasta Los Angeles w Stanach Zjednoczonych i najważniejszy ośrodek amerykańskiej kinematografii.

7. Kajmany (Cayman Islands) są to wyspy w Ameryce Środkowej na Morzu Karaibskim.

Wyspy te stanowią terytorium zależne Wielkiej Brytanii, czyli pozostają pod kontrolą i stałą zależnością tego państwa, ale nie stanowią integralnej części Zjednoczonego Królestwa.

8. Gdańsk - wśród tych fantastycznych upominków znalazł się również magnes z jednego z najpiękniejszych miast Polski.

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page