top of page

Państwo Środka - Chiny


Dosłownie wczoraj dostałem magnes z Chińskiej Republiki Ludowej, który przedstawia Pawilon Najwyższej Harmonii, czyli główny i największy budynek Zakazanego Miasta znajdującego się w samym sercu Pekinu.


Zakazane Miasto, to największy na świecie kompleks pałacowy wpisany na listę UNESCO. Pałac ten był rezydencją 24 cesarzy z dynastii Ming i Qing.


Jeśli ktoś z Was wybiera się do Krainy Smoków obowiązkowo powinien tam zawitać.


Magnes otrzymałem od kolegi mamy Patrycji, a o których już niejednokrotnie pisałem. Niestety wiem tylko tyle... :-(


Hmm dla Patrycji i jej mamy należą się specjalne odznaki wspierające moje blogowe poczynania - naprawdę muszę coś wymyślić! I wiecie co? Czasami zastanawiam się, czy to jest mój blog... ;-)


A tak poważnie, to BARDZO DZIĘKUJĘ za ten upominek. Może kiedyś poznam osobiście osobę, od której go otrzymałem.



Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page