top of page

Ambasada RP w Berlinie potrafi zaskoczyć i to jeszcze jak! :-)


Wczorajszy dzień był dla mnie pełen pozytywnych wrażeń, głównie za sprawą tego oto błękitnego cudeńka, które otrzymałem od Jego Ekscelencji, Pana Ambasadora RP Andrzeja Przyłębskiego.

Szanowny Panie Ambasadorze, bardzo dziękuję, za ten magnes, za zdjęcie z autografem i gadżety z logiem Ambasady RP w Berlinie.

Jestem zachwycony!


Moje podziękowania ślę również Panu Michałowi Ostrowskiemu, Radcy Ambasady, który zajął się moją prośbą. Dziękuję!


Wracając do magnesu, przedstawia on główne i najpopularniejsze atrakcje turystyczne stolicy Niemiec. Zobaczyć możecie na nim (od lewej):

1. Kościół Pamięci Cesarza Wilhelma.

2. Gmach parlamentu Rzeszy w Berlinie.

3. Berliner Fernsehturm, czyli Berlińską Wieżę Telewizyjną.

4. Bramę Brandenburską.

5. Siegessäule, czyli niemiecką kolumnę znajdującą się w parku Großer Tiergarten.

6. Katedrę Berlińską.


O wszystkich tych miejscach i zabytkach znajdziecie mnóstwo informacji w sieci - naprawdę warto dowiedzieć się o nich ciut więcej.


Zobaczcie resztę upominków, które otrzymałem w przesyłce.


Na pierwszy rzut, wrzucam zdjęcie z autografem

J. E. Pana Ambasadora Andrzeja Przyłębskiego.

A tu już reszta gadżetów, które na pewno mi się przydadzą.

I na koniec kilka sów skierowanych do mnie.

Dla zainteresowanych działalnością Ambasady RP w Berlinie, poniżej umieszczam link do jej oficjalnej strony:

List został wysłany do mnie 19 września i szedł priorytetem 5 dni.

To tyle na dzisiaj...

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page