top of page

Międzyrzecz, Sandomierz i Myczkowce


Międzyrzecz, Sandomierz i Myczkowce to kolejne miejsca z mapy Polski, które dołączyły do "Świata na lodówce".


I uważajcie teraz, ponieważ chcę Was poinformować, iż ilość magnesów przekroczyła już magiczną setkę. Yuupi! :-) Śledźcie Fb, ponieważ niebawem wrzucę fotkę lodówki.


Magnes z Międzyrzecza otrzymałem w poprzednim tygodniu, niestety nie udało mi się wtedy wrzucić go na bloga, czynię to dopiero teraz. Otrzymałem, go od Patrycji, która mieszka w tym mieście, a która sama napisała do mnie, by wymienić się magnesami. Na co dzień tego nie robię, ale zrobiłem wyjątek i wysłałem jej skierniewicki upominek.


Międzyrzecz znajduje się w województwie lubuskim, a na zdjęciu możecie zobaczyć jego herb i atrakcje, które warto zobaczyć. Znajdują się na nim Zamek w Międzyrzeczu, a raczej to co z niego zostało, Jezioro Głębokie, Sanktuarium Pierwszych Męczenników Polski, rzeźba przedstawiająca Pięciu Braci Męczenników i ratusz.


Patrycjo, dziękuję za ten magnes!

Sandomierz i Myczkowce otrzymałem w tym tygodniu od Pani Bożeny, która wróciła z wycieczki w Bieszczady i która już nie raz obdarowała mnie magnesami.


Pani Bożeno, dziękuję!

Sandomierska pamiątka przedstawia Bramę Opatowską i zabytkowy ratusz. Natomiast drugi upominek pochodzi z Ogrodu Biblijnego, który znajduje się na terenie Caritas Myczkowce. Szczerze, to nie wiedziałem, że takiej miejsce istnieje...


Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page