top of page

Powrót do miasta krasnali - Wrocław


Hej i czołem!


Dosłownie przed samymi świętami przypomniała o sobie Patrycja, która już nie jeden raz miała swój udział w lodówkowym świecie. Tym razem obdarowała mnie magnesem z naszego przepięknego Wrocławia. Muszę wspomnieć, że nie jest to mój pierwszy upominek z tego miasta, ale co tam, im więcej, tym lepiej. ;-) Niestety w ferworze przygotowań świątecznych nie miałem kiedy wrzucić go na bloga. Czynię to dzisiaj, aby zdążyć jeszcze przed Nowym Rokiem. Trza zamknąć wszystkie rozpoczęte sprawy, by kolejny rok zacząć zupełnie nowymi pomysłami. :-)


Na magnesie możecie zobaczyć:

- Stary Ratusz we Wrocławiu, w którym obecnie mieści się Muzeum Miejskie Wrocławia

- Rynek Główny wraz ze szklaną fontanną "Zdrój"

- Halę Stulecia

- Jasia i Małgosię, czyli dwie średniowieczne kamieniczki połączone ze sobą arkadą

- Katedrę św. Jana Chrzciciela znajdującą się na Ostrowie Tumskim, czyli „Wyspie Katedralnej”, położoną w ścisłym centrum Wrocławia

- Most Grunwaldzki we Wrocławiu, który jest mostem wiszącym przez rzekę Odrę

- Pomnik Aleksandra Fredry

- i oczywiście Wrocławskie Krasnoludki :-)

DZIĘKI PATRYCJA!

Wszyscy Ci co śledzą bloga na bieżąco, wiedzą, że na mojej lodówce zabrakło już miejsca. Pewnie zastanawiacie się, gdzie umieszczę powyższy magnes? Co planuję dalej? Itp, itd? Dajcie mi chwilkę, muszę przemyśleć jeszcze kilka kwestii i dam Wam znać...

Póki co, UDANEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU dla Was wszystkich.

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page