top of page

Malta - mały, wielki kraj.


Cudownie jest mieć w swoim otoczeniu osoby, które zawsze pamiętają o tobie. Ja mam to szczęście, a raczej mój blog, że ma swoich stałych patronów, do których zalicza się Pani Cecylia.


Magnes z tego małego powierzchniowo, a zarazem wielkiego w tradycję i zabytki państwa otrzymałem właśnie od niej.


Tak w skrócie napiszę, że Malta jest wyspiarskim krajem położonym między Sycylią, a wybrzeżem Afryki. Jest najdalej na południe wysuniętym państwem Europy. Z ciekawostek, jest ono o wiele mniejsze od Warszawy, a jego stolicą jest przepiękna Valletta, którą przedstawia magnes.


Z tego co poopowiadała mi Pani Cecylia, Maltę można spokojnie zwiedzić w ciągu jednego weekendu. Wrażenia robią przepiękne klify, kolor wody i oczywiście liczne zabytki. Można nawet powiedzieć, że cała Malta jest jednym wielkim muzeum. ;-)


Nic tylko kupić bilet i zobaczyć to wszystko osobiście...


Pani Cecylio, jeszcze raz dziękuję!

Tagi:

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page