top of page

Ciekawy tytuł?

Cześć Wszystkim!


Po bardzo długim czasie jestem z powrotem.

I powiedzcie mi, jaki mam dać tytuł dla tego wpisu?🤔 Jakoś nie mam pomysłu...


W tym miejscu powinienem napisać Wam kilka słów wyjaśnień odnośnie mojej nieaktywności w sieci. Nie, nie będę pisał, że to przez pandemię, choć pokrzyżowała ona trochę moich planów. Tak naprawdę musiałem skupić się na innych rzeczach, głównie zawodowych, zmiana pracy i tak dalej...

To tak w skrócie, ponieważ myślę, że bardziej ciekawi Was, jak tam moja kolekcja magnesów!?

Otóż nadal powoli rozrasta się i przez ostatni czas, do zbioru dołączyło kolejnych siedem lodówkowych upominków. Sześć pochodzi z Polski, a jeden z Turcji. Większość otrzymałem od rodziny i przyjaciół, natomiast dwa z nich sam sobie sprezentowałem - te z Jastrzębiej Góry.😉

A dla zainteresowanych, poniżej wrzucam zdjęcia pamiątek, zaczynając od tych, które dostałem najwcześniej.



Obecnie zebranych mam 131 magnesów z 49 krajów.


Mam nadzieję, że teraz będę bardziej regularny, a Wy trzymajcie za mnie kciuki, żeby mi się to udało.




Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page